Writer: David Ayer
Stars: Brad Pitt, Shia LaBeouf, Logan Lerman, Scott Eastwood
Runtime: N/A
Rated: R
Genre: Action, Drama, War
Released: 17 Oct 2014
Plot: April, 1945. As the Allies make their final push in the European Theatre, a battle-hardened army sergeant named Wardaddy commands a Sherman tank and her five-man crew on a deadly mission behind enemy lines. Out-numbered, out-gunned, and with a rookie soldier thrust into their platoon, Wardaddy and his men face overwhelming odds in their heroic attempts to strike at the heart of Nazi Germany.

‘We are going to be doing one thing, and one thing only. Killing Nazis.’ Dobro poznata rečenica koju Brad Pitt izgovara u megapopularnom filmu “Inglourious Basterds” mogla bi ukratko opisati i radnju ovoga filma. Međutim za razliku od Quentin Tarantina, David Ayer želio je i u tome uspio prikazati rat u kojem je poginiluo više od 60 milijuna ljudi, svu brutalnost i zlo koja se u to vrijeme događala.

Ayer koji se već proslavio sa filmovima poput “The fast and the furious”, “Training day” i “End of Watch” uspio je napraviti još jedan film koji će privući veliki dio publike. Glumačka postava koja je pun pogodak i koja je savršeno odradila svoju zadaću, a čine je: Brad Pitt. Shia LaBeouf, Logan Lerman, Michael Pena i Jon Brenthal. Neki su glumci otišli čak i korak dalje poput Shia LaBeoufa koji je dao izvaditi zub, sam sebe porezao i napravio ranu na licu, nije se ni kupao za vrijeme snimanja da bi što vjerodostojnije prikazao svog lika. Kao što smo do sada i navikli Brad Pitt savršeno odrađuje svoju ulogu i prikazuje savršenog vođu jedne postrojbe.

Ayer i njegov tim su se dugo pripremali za film provodeći istraživanja vezana za drugi svijetski rat, kao što su tenkovi, oružje, municija, uniforma i sl. Uspjeli su angažirati tri vojna savjetnika i četri veterana oklopne divizije iz drugog svijetskog rata, te iz muzeja u Bovingtinu uzeti zadnji funkcionalni Tiger tenk na svijetu.

Fury-2014
War never ends quietly.

Radnja filma se odvija krajem drugog svijetskog rata u travnju 1945. godine, na području Njemačke gdje su se odvijale najveće borbe. Ekipa koja se već dugo bori u ratu protiv nacista na raznim krajevima svijeta poput Afrike i Francuske završava u srcu Njemačke. Predvodnik tenkovske ekipe Don Collier (Brad Pitt) dobiva neiskusnog vojnika Normana (Logana Lerman) kojem pokazuje što je u stvarnosti rat i kako se ponašati u ratu. Sa svojim već velikim iskustvom zapovijedanja Don i njegova hrabra tenkovska ekipa se pokušavaju probiti do samog srca nacističe Njemačke. U stvarnoj, surovoj borbi, prikazanaoj veoma realno, ova oklopna divizja prolazi kroz pravi horor neprijateljskih linija.

Adrenalin koji će te osjećati tokom cijelog filma, srce koje će ubrzano lupati zbog osjećaja da ste Vi šesti član posade i da vam život visi o koncu je samo jedan od razloga zbog kojega bi trebali pogledati ovaj film. Efekti zvuka i glazba su odrađeni na posebno dobar način i daju posebnu čar filmu. Radnja cijelog filma je o ratu, nema odvojenih ljubavnih ili sličnih priča koji će vas na trenutke odvesti na drugu stranu i raznježiti.
Odličan film o ratu, s jednom od najboljih tematika drugog svijetksog rata, kojem ćete teško naći neku manu, svakako preporučujemo za pogledati.

I za kraj ono što pretpostavljam da zanima veći dio ženske publike, da, Brad Pitt je skinuo majicu. =)

Ocjena: